Kategorije


Često postavljana pitanja /FAQ
Često postavljana pitanja / FAQ

Kako bismo pojednostavili Vaš pronalazak odgovora na potencijalna pitanja, a time i unapredili našu prodaju, kategorizovali smo pitanja u različite celine:

Kvalitet usluge i reklamacije

Pozvao/la sam navedeni broj i niko se nije javio.

U tom slučaju proverite da li ste pozvali u vreme kad su linije otvorene, što je radnim danima od 10:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:00. Ukoliko Vam se ni u to vreme niko nije javio pokušajte ponovo kasnije ili nam se obratite na e-mail info@tiktok.rs. Ukoliko se ponovo niko ne bude javio javite se menadžeru na direktor@tiktok.rs.

 

Nije mi odgovoreno na e-mail u roku od 48 časova, u čemu je problem?

U tom slučaju pozovite našu liniju za korisnički servis 066/804-0399 radnim danima od 10:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:00h.

 

Šta treba da uradim ako želim da reklamiram kupljeni sat?

U tom slučaju treba da nas kontaktirate e-mailom na info info@tiktok.rs. Najkasnije u roku od max. 48 časova kontaktiraće Vas zaposleni Korisničkog servisa, kada će Vas obavestiti o daljim koracima u reklamaciji.

 

Ako mi je dostavljena oštećena roba, šta treba da radim?

Kupac je obavezan da proveri isporučenu robu, odmah na licu mesta, pred kurirom, je li oštećena i ima li kakve defekte. Ukoliko su oštećenja nastala tokom isporuke, kupac mora da prigovori kurirskoj službi. Samo u tom slučaju možemo uvažiti reklamaciju.

 

Načini plaćanja i dostave

Na koji način mogu da platim kupljeni sat?

Pošiljka može biti plaćena na dva načina. Pre dostave uplatom na račun ili pouzećem pri isporuci.

 

Ako naručim više proizvoda koliko ću poštarina morati da platim?

Ako u jednoj porudžbi kupite više proizvoda, platićete samo jednu poštarinu.

 

Mogu li da platim pouzećem?

Da, svakako je moguće da platite i pri isporuci - pouzećem. Način plaćanja odredićete pri kupovini u korpi.

 

Koji je rok isporuke?

Rok isporuke je obično 5 radnih dana, maksimalno 10 radnih dana. Rok isporuke počinje da teće od dana plaćanja robe uplatom na račun ili od dana porudžbine pri plaćanju pouzećem.

 

Ako mi nije isporučen sat u predviđenom roku isporuke, šta treba da uradim?

U tom slučaju trebate da nas kontaktirate e-mailom ili putem telefona. Obratiće Vam se zaposleni Korisničkog servisa u roku od max 48 časova i obavestiće Vas zašto je došlo do nepoštovanja roka isporuke.

 

Zamena i povraćaj robe

Koja je razlika između zamene i povraćaja robe u roku od 15 dana?

Razlika je u plaćanju poštarine. Pri zameni u roku od 15 dana poštarinu pri otpremi proizvoda plaća kupac. U slučaju zamene oštećenog proizvoda novim, pri prvoj zameni, poštarinu plaća prodavac. U slučaju povraćaja robe u roku od 15 dana poštarinu plaća kupac.

 

Ako želim da vratim proizvod, šta treba da uradim? I pod kojim uslovima to mogu da uradim?

U tom slučaju trebate da nas kontaktirate e-mailom na info@tiktok.rs. U narednih max 48 časova zaposleni Korisničkog servisa će Vas kontaktirati kako bi Vam saopšio šta dalje trebate da uradite u procesu povraćaja robe. Roba koja se vraća, ne sme biti oštećena i rok prijema pošiljke je max 15 dana. Troškove otpreme robe snosi kupac

 

Hoću da zamenim robu, šta treba da uradim?

U tom slučaju trebate da nas kontaktirate e-mailom na info@tiktok.rs. U narednih max 48 sati zaposleni Korisničkog servisa će Vas kontaktirati kako bi Vam saopšio šta dalje trebate da uradite u procesu zamene robe. Poštarinu pri slanju robe za zamenu plaća kupac. Poštarinu pri slanju novog proizvoda plaća prodavac, samo pri prvoj zameni.

 

Ako mi se proizvod ne bude svideo, da li ćete mi vratiti novac?

Ako Vam se proizvod, nakon dostave, ne bude svideo možete da ga vratite u roku od 15 dana kroz pošiljku. Međutim roba ne sme biti oštećena. Nakon prijema robe, biće izvršeno plaćanje. Međutim, poštarinu ne vraćamo jer je njom plaćen transport robe.

 

Ako hoću da zamenim robu u roku od 15 dana, plaćam li ja neku poštarinu?

Pri zameni robe u roku od 15 dana poštarinu pri slanju robe za zamenu plaća kupac. Poštarinu pri slanju novog proizvoda plaća prodavac, ali samo pri prvoj zameni.

 

Ukoliko niste našli odgovore na pitanja koja Vas interesuju o našoj usluzi ili proizvodima, možete nas kontaktirati putem e-maila info@tiktok.rs ili putem telefona na broj 066/804-0399 (Pon - Pet: 08:00 - 16:00h).

OTQ2YT